2011. július 17., vasárnap

Money,Money,Money...

Uhh,angoltételt kéne kidolgoznom,de már nem bírom... ^^'' Íme ehavi PPVnk,az Extreme Rules óta újabb várós ppv a Money In The Bank!Meccsek:
1.Alberto Del Rio vs. Alex Riley vs. Evan Bourne vs. Jack Swagger vs. Kofi Kingston vs. The Miz vs. Rey Mysterio vs. R-Truth (Raw létrás meccs)
Nagyon várós ^^ Miz és Swagger már nyertek ilyen meccset,Kofi és Evan vettek részt ilyen meccsen,A-Ry,Mysterio,Del Rio és R-Truth újak benne.Sztem Del Rio a legesélyesebb,de remélhetőleg Evan,Mysterio vagy A-Ry nyer :3
2.Cody Rhodes vs. Daniel Bryan vs. Heath Slater vs. Justin Gabriel vs. Kane vs. Sheamus vs. Sin Cara vs. Wade Barrett (Smackdown létrás meccs)
Ez is várós ^^ Sok újonc van benne,egyedül Kane nyert már ilyen meccset.Itt sztem Sheamus a legesélyesebb,vágy az nem nagyon van,itt mindegy ki nyer.
3.WWE Bajnok John Cena vs. CM Punk
A legvárósabb meccs az egész ppvn!A hetekben Punk,Cena és McMahon akkora nagy promókat levágtak h az kész!Mellesleg CM Punknak ez az utolsó meccse a WWEben,ugyanis ezután végleg lelép,és kijelentette h a WWE övvel együtt fog távozni...Vince ezesetben kikötötte Cenanak ha tényleg Punk nyer és elviszi az övet,akk kirúgja Cenat...Mi ez ha nem egy izgalmas sztori?!2 tippem van,1:Cena nyer,öv marad a helyén,vagy 2.Punk nyer,és a Raw létrameccs győztese egyből beváltja ellene a táskát és megnyeri.Nah erre kíváncsi vok... X3
4.Nehézsúlyú Világbajnok Randy Orton vs. Christian
Itt is durvul a feud,Christian mindent megtesz h visszaszerezze az övet,még kikötéseket is tett a meccsre:ha a bíró rossz döntést hoz,vagy Ortont diszkvalifikálják akk automatikusan Christian nyer.Érdekes lesz :3
5.Big Show vs. Mark Henry
Itt pusztítás lesz...Mark Henry mostanában terminátort meghazudtolva pusztított mindenkit,beleértve még a stábdolgozókat akik komplett ártatlanok...Itt nem merek tippelni ki nyer,de h a ringből nem marad semmi az fix... ^^''
6.Díva Bajnok Kelly Kelly vs. Brie Bella
Az egyetlen meccs ami nem érdekel.Kelly elnyerte az övet a Capitol Punishment utáni Rawon és most jön a visszavágó.
Ennyi a felhozatal,a díva meccsen kívül mind nagyon jónak ígérkezik,de még számítok egy meglepi tag team meccsre az Usok és a jelenlegi Tag Team Bajnokok között,holnap gyüvök az eredményekkel ^^
Eltérve a WWEtől,kis animezés ^^ Még mindig T&Bt nézünk,a main lestem mint az őrült,olyanok derültek ki...A jövő hetin meg az előzetes alapján sírni fogunk... T^T Visszakattantam a Bleachre,próbálom behozni a lemaradásom,még 110 rész kell ^^'' Fic téren is rákattantam,párosok vegyesek,de egy kedvenc mindig bennevan,és ez a kis kedvenckém Hisagi ^^ Nagyon megszerettem,és Kazeshini shikai alakban eszméletlen jól néz ki! ^^ Láttam pár képet a 305ös részből és nem bírtam magammal,megnéztem és úgy szétröhögtem az agyam! XD Hisa-chan olyan volt mint egy kiskutyus,követte Matsumotot mindenhova,és eszméletlen cuki mikor zavarban van! XD Megnéztem a 303as felét is,mikor ilyen memóriásat játszottak és minden eszközt használhattak,és a Matsumoto-Kira kombó simán ki tudnák nyírni Hisagit XD Először mikor Matsumoto "szexi" XD pózban kereste a kártyát,Hisagi enyhe orrvérzéssel kidőlt (szökőkút szerű orrvérzés XD) Aztán mikor Kira egy Shakkahout lőtt Nanaora,kicsit félrement és pont fejbetalálta a magához térülő Hisagit aki újra kidőlt XD Kész volt!És továbbfajultam,mert elkezdtem összegyűjtögetni a részek végén lévő omakekat,vagyis Shinigami Illustrated Picture Book.130 körül tartok,még 200 kell... ^^''
Nah,most már muszáj megírnom az angolt mielőtt elfelejtem és megint leszedik a fejem... ^^''

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése